2007 年 7 月 13 日 星期五  |
| 2007-07-13 |
分類: 未分類 |
今日係F.1最後1日啦..
之後就係漫長既暑假..
好唔捨得1D既同學,
因為之後有D會唔同班..
不過大家都係係趙中,
都會見到面既!^^
所以最後祝大家會日日都開心,
而且都希望大家都會記住自己呢年既同學,
仲有我地1D既野啦..^^
|
|
|
HAL0 ' 我係tea牙 "".. cm for u
|
|
|
L_kennylck 於 2007-08-07 12:05 PM 發表:
|
網主回覆
不過實唔得啦..
你咁勁!
哈^^ Posted at 2007-07-16 02:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|