2007 年 9 月 27 日 星期四  |
| 生日 -\/- |
分類: 未分類 |
今日我生日..
HAPPY BIRTHDAY T0 ME XDD
我都好耐冇打BLOG..
因為成日我都好鬼懶 
之後有時間會打多D..-\/-
|
|
|
bOw` 於 2007-12-03 09:20 PM 發表:
原來你9月27生日,, 唔睇你個blog都唔知添xD,, 我會記得你既生日架,, 因為我當你係我好朋友xD
|
|
|
恭喜你大一歲呀* 生日大大大快樂* 暉暉* 要多D打BLOG呀^^
|
網主回覆
55 !
我記得打就會打 XDD
我成日都唔記得..=[ Posted at 2007-10-05 07:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
X62 於 2007-09-28 02:44 PM 發表:
|
網主回覆
多謝!^^
係呀..好耐冇打喇!
Posted at 2007-10-05 07:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
婷*** 於 2007-09-27 08:13 PM 發表:
|
網主回覆
HIHI..XD
多謝呀 -\/- Posted at 2007-10-05 07:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
crazygirl 於 2007-09-27 07:09 PM 發表:
生日快樂 你又大一歲la...!! BY SZE WING
|
網主回覆
THANK U !=] Posted at 2007-10-05 07:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
happiii birthday t0 u*** -333-啜* 生日大快樂*
|
網主回覆
多謝 XD
Posted at 2007-10-05 07:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|