您已經停留了
★`牙軒╮;™ BloG
climb85918
暱稱: ★`牙軒╮;™
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
咁都要剪.屌...黑仔到...
冇返~_~
第一日返學= =
返工工= =...累..
好累呀!><
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 332
今日人氣: 1
累積人氣: 3756
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 13 日  星期三   晴天


冇返 == 疲倦 分類: 未分類

朝早起身勁眼訓..冇返到..囧..

點幾鍾先起身..搞掂晒d野..

諗住返學校搵霆果d打機..唔記得佢地要補課..放5點幾..囧

之後去左ione順便留機..去左則邊間順發係ione食..正!=]

之後ky果d黎左..打到8點幾就閃左..

冇返唔比出街+嘛..

睇完電視點幾..聽歌聽到成2點幾先訓..

好支力..



2009 年 5 月 12 日  星期二   晴天


no.1 開心 分類: 未分類

今日想唔返..但今日係班際決賽..唔可以唔返既!

59秒岩岩飛到入學校,唔洗遲=]

早會講勁多野,熱到迷..一返到上去收功課,琴日全部人冇做,走晒..

fake  sir小鬼...話maths堂交唔到就冇得踢波..全部人勁快做晒..囧

歷史堂..黎寶晶著到pink lady咁..lunch對佢地果班..

maths交齊晒..gd..落堂前3分鍾比我地換3..

最後一場了..對著隊-6班2a冇得輸..如果我地同佢地班條線調轉..2踢幾多呀..

同埋轉左既話..決賽就係踢2b...2a第2場就會比人收皮..

唉..上半場0比0..下半場幾分鍾..志忠囧就射入左..次次都係咁..

上半場永遠冇入波,下半場先黎...囧

牙霆入埋呢球就攞神射手..個個係咁比波佢射..好彩入到1球..2比0

成場我淨係壓住肥林一個..真煩..成q日走黎走去..我又要mak住佢= =

之後先全部上晒去..入唔到波..失敗...

好失望,,諗住對佢地起碼入到3,4球..點知得2球= =

放學又去左打機,打到9點幾..哈..今日早左走..



2009 年 5 月 10 日  星期日   晴天


好飽.. 呆滯 分類: 未分類

朝早起身..攞3落去洗..好支力呀..勁眼訓

做左成個中午..頂..

母親節出左去同呀麻食飯..

食左飯x4..嘩..飽到呢..

之後落左ione打機..囧

今日冇咩野打..= =



2009 年 5 月 8 日  星期五   晴天


打通XD 滿足 分類: 未分類

朝早起身勁眼訓..唔返..

琴日同老豆講話冇錢..同佢又吹左陣水,比左50蚊我打機.嘻..

等到7點落去IONE留左7部機..

狂聽終於說出口..正..R的話(你聽完未呀..就黎識背啦..)

打到第2朝..閃..



2009 年 5 月 7 日  星期四   晴天


就完場了..2c勁bo.. 開心 分類: 未分類

今日又訓左..好彩..岩岩飛到返去=]

數學堂..正呀..終於識d數啦..嘻..

英文堂比我地早d換3踢波..=]

踢2c..爽..上半場...牙霆開波冇幾耐..入左.1比0

冇咩進攻..全班玩野狀態..囧..

下半場有球我應該起腳但拖再一陣..頂!><

之後彪彪斬出黎..終於入啦=]2比0

之後超超入左球..2比1完場..

頂!諗住贏好多..死人頭成班玩野..得果2比1><

牙霆踢到殘廢左..成班傷兵= =

食完野上去..上堂..

好悶..放左飛落去睇波..2a踢1c.

唔爭氣..1c輸左...劉濤喔..=[

決賽決戰2a..正..