今日想唔返..但今日係班際決賽..唔可以唔返既!
59秒岩岩飛到入學校,唔洗遲=]
早會講勁多野,熱到迷..一返到上去收功課,琴日全部人冇做,走晒..
fake sir小鬼...話maths堂交唔到就冇得踢波..全部人勁快做晒..囧
歷史堂..黎寶晶著到pink lady咁..lunch對佢地果班..
maths交齊晒..gd..落堂前3分鍾比我地換3..
最後一場了..對著隊-6班2a冇得輸..如果我地同佢地班條線調轉..2踢幾多呀..
同埋轉左既話..決賽就係踢2b...2a第2場就會比人收皮..
唉..上半場0比0..下半場幾分鍾..志忠囧就射入左..次次都係咁..
上半場永遠冇入波,下半場先黎...囧
牙霆入埋呢球就攞神射手..個個係咁比波佢射..好彩入到1球..2比0
成場我淨係壓住肥林一個..真煩..成q日走黎走去..我又要mak住佢= =
之後先全部上晒去..入唔到波..失敗...
好失望,,諗住對佢地起碼入到3,4球..點知得2球= =
放學又去左打機,打到9點幾..哈..今日早左走.. |