今日一返去就cheak頭髮...囧..話我過長..= =
電腦堂,...大鼠同膠龍係到睇娃娃愛天下...肥細同敵敵通左2days係到訓..= =
小息又唔記得落去留..= =
pe堂...上完之後諗住換3..點知..流鼻血= =..入左洗手間..
流左20分鍾先上返去..牙霆佢地唔等我..自己出去食!><
係學校睇波算...叫校工開門之後上左去換3...吐左勁大舊血出黎~_~
超嘔心law ...睇波=] 劉濤踢...嘩...佢地2班有個特點,,.,就係2個龍門都係kai子..又係小學留幾年果d...囧
睇完劉濤贏左..正常啦..之後上普通話..聽歌= =呀sir吹到聽愛上一個不回家的人= =比個囧佢..
之後去左打機..打到6點幾到ky食野...食完送佢搭車..之後返ione打...
發覺個blog超少人cm law....之後牙然同牙和黎埋..打左1場..閃..
同佢地搭車..牙然個妹黎左=]..冇人陪我搭車走law...失望...返到去又諗起佢啦.
可能呢幾日有搵佢...好想見到佢..好掛住佢呀!><
2日都係成4點鍾先訓得著....help呀!><
|