您已經停留了
★`牙軒╮;™ BloG
climb85918
暱稱: ★`牙軒╮;™
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
咁都要剪.屌...黑仔到...
冇返~_~
第一日返學= =
返工工= =...累..
好累呀!><
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 332
今日人氣: 2
累積人氣: 3757
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 22 日  星期三   時晴時雨


又流啦..== 鬱悶 分類: 未分類

今日一返去就cheak頭髮...囧..話我過長..= =

電腦堂,...大鼠同膠龍係到睇娃娃愛天下...肥細同敵敵通左2days係到訓..= =

小息又唔記得落去留..= =

pe堂...上完之後諗住換3..點知..流鼻血= =..入左洗手間..

流左20分鍾先上返去..牙霆佢地唔等我..自己出去食!><

係學校睇波算...叫校工開門之後上左去換3...吐左勁大舊血出黎~_~

超嘔心law ...睇波=]  劉濤踢...嘩...佢地2班有個特點,,.,就係2個龍門都係kai子..又係小學留幾年果d...囧

睇完劉濤贏左..正常啦..之後上普通話..聽歌= =呀sir吹到聽愛上一個不回家的人= =比個囧佢..

之後去左打機..打到6點幾到ky食野...食完送佢搭車..之後返ione打...

發覺個blog超少人cm  law....之後牙然同牙和黎埋..打左1場..閃..

同佢地搭車..牙然個妹黎左=]..冇人陪我搭車走law...失望...返到去又諗起佢啦.

可能呢幾日有搵佢...好想見到佢..好掛住佢呀!><

2日都係成4點鍾先訓得著....help呀!><



2009 年 4 月 21 日  星期二   晴天


冇返到= = 呆滯 分類: 未分類

今日朝早..因為琴日我牙叔黎左...我電話響左..我冇醒..

佢拍醒我..超支力..唔返啦..

一起身1;45分...訓左勁耐...咩事= =

之後沖涼,落街買野食..食完落左IONE..順便幫牙霆,KY佢地留機..

打打打,打左3個鍾,閃....食野..食完上舅父到攞返隻碟..入埋首心有林夕既鈴聲..正!

之後又落左IONE打機..囧

同牙明,牙傑果D打....打到11點幾先走. = =

用左超多錢..電話廢 又要交700幾啦..幾個月都係咁...點算呀!><



2009 年 4 月 20 日  星期一   晴天


又要留啦..!>< 不屑 分類: 未分類

今日返學又遲..我頂!!><咩車黎架..

返到去見到MISS鄭..又要留3日LUNCH同小息..妖..!!

小息都係唔記得落去留..超差的記性=]

LUNCH出去門口果時撞到MISS鄭..唔小心提左佢我冇留到小息= =

VA堂冇咩野做...同KY,彪彪果D吹水...囧

放左學去打機..冇人去,單機模式= =

食完野上舅父到,又要入歌..又要幫老豆入宇多田光D歌..頂!邊有咁多位入呀!><

搞到要DEL少少歌..又要燒埋碟...嘩..熱到迷..

之後返屋企...返到去..頂!唔記得攞隻碟走..=  =

超支力...沖完涼即訓..

 



2009 年 4 月 18 日  星期六   陰天


又打lu...少少支力啦... 疲倦 分類: 未分類

返到去超熱...即該開冷氣...沖涼...之後沖左d蜜糖飲..

次次打完個喉嚨又痛又沙...囧..

訓教...好舒服喔....訓到3點之後洗頭,出左去..

去左慈雲山...之後再返屋企..諗住換3,點知冇換...換左鞋= =,攞埋野閃...

去到日月同牙傑,譽,十p 果d打..5,6個人到啦..

打打下同牙傑落左ione買野飲...牙傑買左荔枝梳打...我r左佢幾啖=] 都ok既..

上到黎佢地又要...= =又幫佢地落去買...=  =

打到10點閃...要去呀麻到...想去謝譽到呀!><



2009 年 4 月 16 日  星期四   晴天


同呀so 2個打= = 鬱悶 分類: 未分類

係呀媽到玩到4點幾5點先閃....呀媽比左一大支蜜糖我,比我返去沖..正=]

返到屋企放低晒d野之後飛去ione留機...再去食野...食完野,自己打住先...等之pet so落黎...

佢落左黎之後一齊打...又同isacc吹下水咁..ok啦..

見到人飲薄荷梳打..又想飲...但叫左荔枝梳打=]   幾好飲既...讚!=]

打到3點幾同呀so去左買野食'宮保雞丁'= ='

食完打左陣..佢又訓...囧...打到9點先走...嘩..超想沖涼...