您已經停留了
★`牙軒╮;™ BloG
climb85918
暱稱: ★`牙軒╮;™
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
咁都要剪.屌...黑仔到...
冇返~_~
第一日返學= =
返工工= =...累..
好累呀!><
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 332
今日人氣: 1
累積人氣: 3760
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 4 日  星期一   晴天


又遲啦..成個鍾..囧..好波2c.. 無奈 分類: 未分類

本來諗住有人叫..可以早d起身返學..想食下果個咩春通粉..點知..

比人小心地滑..搭5先打黎 小,遲到了..橫掂都遲,,,訓多陣..

同老豆講話11點先返 (佢話你自己講)  小  即係唔得啦..shit..

訓左一陣..搭11先起身洗頭..換3...閃..返到去8點9..又要留堂..on居

數學堂..冇上半個鍾..唔知佢講咩春..好彩學學下識者...囧.

嘩..英文堂呢..支力到喊..訓..醒果時..2..咁靜既?!原來小息.. = =

成個班房得我同牙霆係到訓..即刻閃落去買野食..餓到呢!

又用左成10幾蚊..痴線= =

lunch特登唔出去食留係學校睇2c同2d踢..

踢到9唔搭8..都唔知個鍾志杰想點..跑黎跑去..咁大份身位都唔夠個細細粒duck..

2d又唔知點 = =..隊長都踢到7下7下咁..

檸檬成日係到影影影..火都黎..係佢對面都要打比佢阻止..shit!

1比1和波..踢6碼..成班沖晒去睇..

8成多既人都撐2c..當然..我都係啦..又7蚊又斌傻果d bo..

2d果d一個都唔識..又kai下kai下咁..

好波2c下場對你地..不過..結果就..=]

放左學又要留堂..同敵敵留1個鍾=]有人陪..

放左之後條友食左3個面...一罐野= =再食堅變肥敵..

之後同牙然果d打機..打到10點幾先閃..=]

 

 

 

 



2009 年 5 月 3 日  星期日   晴天


好支力..好煩呀!>< 疲倦 分類: 未分類

琴日傾電話..傾到成3點先訓..痴架..打完通訓得果一陣..囧

朝早10點幾起身..攞3落去洗..返到黎透左一陣..又要食飯..

又要做野啦....好眼訓..好春多野做呀..支力到呢..

火都黎埋..成家人日9日係到ee哦哦ee哦哦..煩到嘔..

4點幾先做完..攞埋3上黎..又要買埋野..頂!><

上到黎..又要洗..又要煮..做都唔緊要..成日小9我..

食食下飯..有野洗..呀姑叫我食完先啦..做得幾多樣者..

我話唔做都做左咁多啦....唔出聲唔代表唔火..成日嘰嘰兀兀

搞掂d野出左觀塘搵牙霆同牙然...牙然要睇e生喎..

吹到支氣管炎..= =,e+問佢有冇食煙..佢吹到話之前有e+冇law..

搭車出去打機..打到11點先走= =

返到去又傾..傾到成2點幾..

好春支力呀!!><一達落去..即訓著..=]



2009 年 4 月 29 日  星期三   晴天


最強對最強.. 開心 分類: 未分類

琴日傾電話傾到勁夜= =..一起身勁唔想返

諗諗今日好似要同2b踢班際..所以打比老豆同佢講晏d返..

8點幾牙霆打黎..同我講話fake sir同佢講如果9點前返唔到要留lunch..冇得踢..囧

諗住訓到11點先返+嘛..返到去話唔舒服..唔洗留..=]

比fake sir fake左...跟本就唔洗留= =

好彩避左音樂堂唔洗上..嘻..

上完pe唔洗上去換3係操場等踢班際..

好驚呀..最強既2F對最強既2B..輸左就仆..未踢之前勁串任鵬..話佢地輸硬..

一定要贏..押晒所有尊嚴落去架.!><

上半場有少少比2B禁住黎打既感覺..下半場一開波..有策略..諗住彪彪囧一掂,牙霆射..

但一掂..對面估到..牙霆超神,過左3個,一射,5秒入波..嘩...WOW...

吹到d人話睇唔清楚要睇replay  law = =

我入個次就唔講啦..雖然唔係我豆一豆都入唔到..不過又係7既..唔講啦= =

跟住同黃俊杰duck身位唔夠duck但阻住佢起腳..我仆街law = =,,

扮野轉多幾個圈....居然d人掛住屌黃俊杰..唔help我起身..哭..

去到更衣室..串燒叫我唔好怪黃俊杰..我都未知咩事..= =

上到去先知..原來我轉緊圈果時佢搵個波射我但射唔中.. = =..

唔怪得知牙霆同細肥成班行過去屌佢啦..最衰我唔知..我知到?!佢放學就..不便評論啦..

普通話堂..超支力..同牙霆訓覺= =..一起身..就聽到(2002年的第一場雪..)囧

呀sir博打...之後又聽周杰倫...囧..

放左之後打機..打到9點閃..= =



2009 年 4 月 28 日  星期二   晴天


比人收機= = 不安 分類: 未分類

今日遲左比人叫..哭..又遲了..

返到去好彩miss鄭唔係到..如果唔係又留...囧..

我今日已經feel到d不詳既預感.= =

英文堂..點名比人小..= =,,好少可..自己都發覺呢個星期好冇心機上堂= =

數學堂..呢排又多個2F潮語..3.14即係(兀)算..你地應該唔明架啦.. = =

sd sms= =見到fake sir係右邊..咁我係左邊sd啦..太入神..冇留意..

一望上去叫我攞出黎..又比人小!>< 真係有d驚..話晒都唔係第一次,,.仲要比fake sir收= =

中文又要作文...痴架...最憎作文..又要諗= =

今日星期2...呢個星期開始..幾個月既星期2,3,5都要補課..淨係我地2F...囧..

5點幾先走..又冇機..同左佢地去腦腦打..打完...又係食野..同志忠囧..

食完同牙然去ione又打..= =...打左個幾鍾..閃.,.

今日ione出奇少人..平時爆+嘛..今日得7,8個人..所以開歌開到差唔多成間都聽到= =

返到去都應該係傾電話了...冇野可以做= =

不過傾電話都幾開心既..=]



2009 年 4 月 27 日  星期一   晴天


好支力呀... 疲倦 分類: 未分類

前日打完通冇咩點訓過..琴日同bbc傾到成2點幾先訓..

嘩...超支力,,,差d起唔到身...bbc打黎先醒..= =

傾左一陣..換3閃..王仲銘落...頂!又係59分..跑..岩岩差d關門..sip左入去..=]

早會上到去叫人交通告= = 志忠囧又冇提我...唔記得左= =

中文堂..上次大鼠答中問題有獎攞..吹到頒獎law= =

科學堂..做晒野..佢地又開娃娃睇...囧..

放左學ione冇位..同佢地去左腦腦打..囧..好熱呀...d機神到呢..!=]

去左食野之後返ione打..同牙傑打..叫到喉嚨都沙埋..= =

呢排又要早d返屋企..囧..

返到去又同bbc傾...help...今個月又爆啦...= =