琴日傾電話傾到勁夜= =..一起身勁唔想返
諗諗今日好似要同2b踢班際..所以打比老豆同佢講晏d返..
8點幾牙霆打黎..同我講話fake sir同佢講如果9點前返唔到要留lunch..冇得踢..囧
諗住訓到11點先返+嘛..返到去話唔舒服..唔洗留..=]
比fake sir fake左...跟本就唔洗留= =
好彩避左音樂堂唔洗上..嘻..
上完pe唔洗上去換3係操場等踢班際..
好驚呀..最強既2F對最強既2B..輸左就仆..未踢之前勁串任鵬..話佢地輸硬..
一定要贏..押晒所有尊嚴落去架.!><
上半場有少少比2B禁住黎打既感覺..下半場一開波..有策略..諗住彪彪囧一掂,牙霆射..
但一掂..對面估到..牙霆超神,過左3個,一射,5秒入波..嘩...WOW...
吹到d人話睇唔清楚要睇replay law = =
我入個次就唔講啦..雖然唔係我豆一豆都入唔到..不過又係7既..唔講啦= =
跟住同黃俊杰duck身位唔夠duck但阻住佢起腳..我仆街law = =,,
扮野轉多幾個圈....居然d人掛住屌黃俊杰..唔help我起身..哭..
去到更衣室..串燒叫我唔好怪黃俊杰..我都未知咩事..= =
上到去先知..原來我轉緊圈果時佢搵個波射我但射唔中.. = =..
唔怪得知牙霆同細肥成班行過去屌佢啦..最衰我唔知..我知到?!佢放學就..不便評論啦..
普通話堂..超支力..同牙霆訓覺= =..一起身..就聽到(2002年的第一場雪..)囧
呀sir博打...之後又聽周杰倫...囧..
放左之後打機..打到9點閃..= = |