| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 19 日 星期一  |
| 2010-04-19 |
分類: 未分類 |
放左兩日假,返學校, 完全提唔起勁.......... 唔通我又患左果d放假症候群? 地理堂,往常咁樣咁搞笑,呵呵 數學,唔提了,好嚴重 lunch返黎,因為之後係music+va x2 所以個個都執哂書包走佬, 我都唔例外,哈哈 今日va,有人畫我畫到好似john咁,囧
|
2010 年 4 月 16 日 星期五  |
| 2010-04-16 |
分類: 未分類 |
今日,夏令啦,晨早pe堂, 咁鬼凍,阿sir都要我地 跑3個圈,囉命 世史堂睇段片,又係無字幕 bio,本解剖書d圖真係十級核突 好在湯豬心,都冇我想像中咁咩(因為唔係我湯) lunch返黎,匯報, 嚴重拿野,我地果間房, 4組,其他3組係c班,得 我地係中文,天啊........ 之後都5想提.慘......
(閱讀全文) |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 105 | »
|