選科選科,到底選咩科好,我發覺
我好易動搖=.=次次自己都比好多理由自己去
動搖.............................
可惡!
吼,今朝派左bio分果張紙仔
再次覺得自己唔岩讀理科,sosad
世史堂,比肥仔解發現世史書入面
有鋼鍊=.='
lunch果陣,比人話係問題少年,囧
中文堂寫實用文,寫得好慢.................(閱讀全文)