可惡,發覺自己愈黎愈毒=.=一起身就開著
電腦同電視,之後就到食飯,食完飯又重覆動作,
之後夜晚訓教,啊!
發覺開住電腦同電視係做5到功課=.=明明
朝早10點幾已經打開左本網上閱讀,之後又掛住
睇tv,冇做到,好啦,睇完tv,又比人引誘去打機,
好啦,打完機,又到睇tv=.=拖到點幾先做完,%$@#%@#!$@#%$@%^
分享下好歌↓
今日返學校做科學探究,由於尋日返屋企
果陣發現銀包唔見左,所以今日即刻上左班房,
銀包原黎係櫃筒,真係嚇死我=.=(其實係我自己大頭蝦囧)
做實驗都好悶,所以都係略過啦=.=12點
,做人文學科果d就放得學啦,勁葡萄,不過算啦,
因為科學之前好多次都5洗......(閱讀全文)