| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 23 日 星期二  |
| 2010-03-23 |
分類: 未分類 |
今日!第一堂就上math,靜左超多, 之後我就........倒地.....訓得好舒服..... 兩堂英文堂,好hea............ epa派卷,很好,chem堂悶到爆炸, 再次倒地=.=今日好hea 首歌係咪好熟呢
|
2010 年 3 月 22 日 星期一  |
| 2010-03-22 |
分類: 未分類 |
今日朝早去週會,個咩咩故娘分享果個活動
超咩囉,佢個powepoint,d字大隻到根本
睇5到,得佢自己講
派地理,唔錯唔錯,數學堂,高達講到一舊舊咁,
都唔知佢up咩,自己睇書仲好
搭半就食完飯,超快@......
(閱讀全文)
|
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 105 | »
|