今朝成朝係到hea,下午雞蛋同學黎左我
屋企玩.....本黎做功課,點知做做做做做,變左
玩,雞蛋同學無聊到玩電話.....(其實我自己有
份參與囧)最尾打左去青山.....無奈............
點知雞蛋玩完電話仲未心息,同我鬥線上d小
遊戲....結果搞左一個下午係冇做過功課......
岩岩睇完農夫full小儀hey,又整到人喊,家陣
先發覺唔係睇比人整個條友,係睇農full佢地
扮......(閱讀全文)
幾廿萬年冇打blog,今朝返數,阿sir叫我地
做數啦,我同膠神做到第7題個陣,聽到人地先做
到第4題,個陣突然覺得人生好有希望囧,之後
同d港女去唱k,膠神爆左句,『有小學露營feel』
,好膠......之後去到,不外乎走音個d......仲倒瀉左
野飲囧,之後唱完搭地鐵去葵芳,發生左段小插曲
,膠神係地鐵當眾做出『磨柱』動作....好鬼死咩
.......之後呢,d港女做過咩,心照啦,下次......(閱讀全文)