今日又係一個十分愉快既上課天,慶幸仲未停課XD,
朝早PE堂,考引體上升,終於以吊鹹魚30秒既方法pass
左....好感動.....之後又係到hea,英文堂,j俊玩止汗劑,搞到
成個班房都係個d味...我就做左代罪羔羊,sobad,中史堂
個陣貼膠布......最尾電腦堂,miss播返之前交個d混音
功課出黎要我地估大家混音d歌有幾多首,接左幾多次個d,
播到落堂,都未播到一半,miss個陣話播......(閱讀全文)
今日朝早同屋企人去飲茶,我老豆撞到個阿婆,佢識的,
就一齊飲茶啦,飲飲下,個婆係到話當年:『唉,你地班後生
,家陣咩都有得食,我個陣日日食蕃薯...........糖水昨....』
我o左咀,唔知比咩反應好,之後去左返數,and then去左打
乳毛波,打打下發生左段小插曲,有個阿嬋帶隻狗黎玩,隻狗
好似係史納沙黎,勁細隻,但係超惡,佢好似5妥雞蛋係到玩
電話溝女,狂吠佢,之後tony埋去踢隻......(閱讀全文)