今日考數.....卷一唔錯,幾易,點知卷二恐怖到..............
一睇到大堆雞腸,即刻頭暈,臨尾果10題都係撞......
如果卷二合格偷笑啦,唔通要靠卷一拉分咁節墮??
返到屋企先11點,老母唔煮飯,我趁未換3就諗住
出去食埋啦,上到美心,竟然早餐都未落....最尾輪落
到食潘記,下午無啦啦訓著左,可能真係呢幾日太攰
頂唔順,好似訓左兩粒鍾,夜晚....無feel溫中英文,望
住本書完......(閱讀全文)
今朝起身hea左陣就返數,放左數之後,
本黎落葵芳睇252,之後膠神話不如租場去
打羽毛球,佢打比溫總,問戲院有冇位,佢收
左線之後同我地講,話溫總講冇位,我咪用
呢個原因係睇戲隊到拉人去打羽毛球囉,
點知我同tony講講下,膠神先話,咩252,我
頭先問溫總天使與魔鬼有冇位呀!!!!!我聽完
之後勁想郁佢.....最尾打唔成波,冇去睇戲,
返左屋企溫數,msn又冇人....成個下午係屋
企,仲慘過......(閱讀全文)