2006-08-30
最近係咁係道打爆爆同聽歌,真係好鍾意果首"一眼萬年丫..
實左太好聽la^^爆爆唔知點解升得好慢係咪我d技術唔好呢??
再咁落去唔得ga..我一定要加油先得!!kaka...
9月1日同賴K佢地返小學,有冇人一齊返丫?
新學年我一定要俾心機讀書,唔會再俾某d人睇死!!!!
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 16 | »
朋友