|
|
| ♥2009-09-27♥ |
分類: 未分類 |
今朝一早起左身. {而家成日都訓得唔好.v.}
10點到. 有個女人走黎屋企話做訪問=3=
做到11點幾先走.
佢走左之後. 我dl "死神來了"黎睇.
其實唔系咁恐怖. 不過成套野啲人勁講粗口-v-
每句台詞都有個fu*k字 -__-v
本來今日應該要出去做V.A果份野.
但小明唔得閒. 所以聽日先再做v3v
其實我都唔系咁想做0v0
---------------------------------------------------
林峰 - 愛在記憶中找你
我對你 這一生 哪個可比
我與你 差一些 永遠一起
邂逅時間場地 似連場好戲
要自何頁說起
愛太重 深呼吸 欠缺空氣
愛太美 輕輕的 卻載不起
愛情來到時候 似明媚天氣
它走了 突然驟變雪落雨飛
*如果可以恨你 全力痛恨你
連遇上亦要躲避
無非想(要)放下你 還是掛念你
誰又會及我傷悲
前事最怕有人提起
就算怎麼伸盡手臂
我們亦有一些距離*
你太遠 該怎麼 說對不起
你太近 一轉身 卻已高飛
快樂也許太短 似場流星雨
一眨眼 就如幻愛怕又記起
Repeat*(*)
我情愿我狠心憎你
我還在記憶中找你
明天... 真的會更好嗎??`
|
|
|
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 69 | »
|