對不起* 我提早放棄了. .
你還記得當初的約定嗎?*
你說過當我一輩子的好友*
怎麼你食言了?*
cmei705
暱稱: ♥`C.MEI ™ }
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最近訪客
最近沒有訪客
最新文章
久違了xd.
補補補補`
2010-02-01
笑(:
大家好!

♥累=淚`♥ 分類: 未分類

*以為可以咩都唔理. 但原來真系走黎同我講果陣.. 好傷-

*我好耐未試過咁想喊.

*聽到花花走黎問我系咪鍾意佢.. 我靜左.. 我真系唔知點答.

*但我心好痛_ 估唔到你地連花花都講;

*我答佢. "以前可能系. 但而家唔系"

*花花仲諗住同我講笑. 話我做咩鍾意啲咁既人.

*佢叫我鍾意aids佬好過. 佢話aids佬又高.又令仔.又跑得快. 最起碼.. aids佬對我好啲..

*佢純粹想哄我笑. 但我真系笑唔出.

*如果可以_ 我都想唔鍾意佢.. 但我唔可以;

*今日一路搭車. 我一路系到喊. 今次系我第2次咁樣搭車喊;  好彩無咩人搭車..

*返到屋企. 我即刻走去沖梁. 一路咁喊.

*喊過咁多次. 我第一次感覺到原來眼淚唔系咸..

*今日既眼淚.. 系苦.. 系澀`  一種我未試過既味道.

*我唔知喊左幾耐. 跟住頭痛. 走左入房..

*我又喊過...  我從來未試過喊得咁厲害.;

*一直聽歌.. 越聽越想喊_ 喊到個枕頭濕晒.

*跟住太攰.. 就訓著左`  訓左一個鍾.

*起身果陣_ 成隻熊貓咁; 隻眼腫晒. 同埋勁大個黑眼圈;

*好彩屋企無人..  而家屋企成日都得自己一個. 變左無人理.;

*好冷清.. 到7點佢地先返屋企..; 好彩無人發現我喊完黎-

 

唔好再咁玩得唔得. 我唔系你地想像中咁堅強`

我唔想系咁多人面前喊. 你地知唔知我今日忍左幾耐.   我先無系學校喊..

Mus.. 果然系令我最易喊既堂_

{ 花花同左我講系邊個同佢講啲咁既野.. 我唔想提名. 唔該你唔好咁過分}

♥夢醒時分♥:♥2009-09-25 10:32 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]