|
|
| ♥累=淚`♥ |
分類: 未分類 |
*以為可以咩都唔理. 但原來真系走黎同我講果陣.. 好傷-
*我好耐未試過咁想喊.
*聽到花花走黎問我系咪鍾意佢.. 我靜左.. 我真系唔知點答.
*但我心好痛_ 估唔到你地連花花都講;
*我答佢. "以前可能系. 但而家唔系"
*花花仲諗住同我講笑. 話我做咩鍾意啲咁既人.
*佢叫我鍾意aids佬好過. 佢話aids佬又高.又令仔.又跑得快. 最起碼.. aids佬對我好啲..
*佢純粹想哄我笑. 但我真系笑唔出.
*如果可以_ 我都想唔鍾意佢.. 但我唔可以;
*今日一路搭車. 我一路系到喊. 今次系我第2次咁樣搭車喊; 好彩無咩人搭車..
*返到屋企. 我即刻走去沖梁. 一路咁喊.
*喊過咁多次. 我第一次感覺到原來眼淚唔系咸..
*今日既眼淚.. 系苦.. 系澀` 一種我未試過既味道.
*我唔知喊左幾耐. 跟住頭痛. 走左入房..
*我又喊過... 我從來未試過喊得咁厲害.;
*一直聽歌.. 越聽越想喊_ 喊到個枕頭濕晒.
*跟住太攰.. 就訓著左` 訓左一個鍾.
*起身果陣_ 成隻熊貓咁; 隻眼腫晒. 同埋勁大個黑眼圈;
*好彩屋企無人.. 而家屋企成日都得自己一個. 變左無人理.;
*好冷清.. 到7點佢地先返屋企..; 好彩無人發現我喊完黎-
唔好再咁玩得唔得. 我唔系你地想像中咁堅強`
我唔想系咁多人面前喊. 你地知唔知我今日忍左幾耐. 我先無系學校喊..
Mus.. 果然系令我最易喊既堂_
{ 花花同左我講系邊個同佢講啲咁既野.. 我唔想提名. 唔該你唔好咁過分}
|
|
|
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 69 | »
|