|
|
| ♥請各位尊重我`♥ |
分類: 未分類 |
今日真系成個人超l0w \
一返學校開l0cker, 蘇家輝就系到系咁叫我-v-
跟住話系孫朗叫架囉.v. 大佬牙.一聽到把聲咁死嘈就知系佢囉=3=`
跟住呢一日又系好似平時咁過-__-
普普通通咁.只不過今日真系超火囉\3/
小明同鄭嘉蕙又系咁張我啲書牙果啲dum黎dum去`
本身都無乜野架{因為都比佢地蝦慣-3-}
咁有啲唔gur好正常姐@_@
跟住佢話我:: 你做咩牙! 發脾氣牙!系發都我發先啦!幾時到你牙!
我聽到呢句之後.成個人超火`
我同返佢講::點解系你發脾氣牙!而家我先系受害者牙!
跟住我就2堂無出過聲喇..
我想講既系:; 我無必要受你地氣.我亦都無必要系你地唔開心既時候比你地出氣架!
我都系個人.我都有感受架! 唔好次次我唔出聲就當我無事啦!
你地尊重下我得唔得牙!!!!!
|
|
|
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 69 | »
|