對不起* 我提早放棄了. .
你還記得當初的約定嗎?*
你說過當我一輩子的好友*
怎麼你食言了?*
cmei705
暱稱: ♥`C.MEI ™ }
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最近訪客
最近沒有訪客
最新文章
久違了xd.
補補補補`
2010-02-01
笑(:
大家好!

♥悲.♥ 分類: 未分類

啊媽啱啱打電話返黎..

佢話牙爺走左...

我問佢:; 咁牙Ba佢點.?    佢話.. 唔關心囉. 咁1定會架啦.`

我"哦"左左1陣.跟住就收左線.

諗落_都已經好耐無見過牙爺啦_

因為牙Ba佢同屋企果邊關系唔系咁好` 所以都唔會點見.

就連新年0r過時過節都唔會返去探牙爺同牙(女麻)

但聽到呢個消息之後.. 都系有啲唔開心既感覺`

好想喊.. 都好耐無呢種感覺啦;

1直都用最樂天既態度黎對人. 唔會比人知自己既唔開心`

系呢1刻. 我唔知點做`

我啊媽又叫我唔好講俾我細佬聽*

但佢遲左都會知架啦. 牙爺都系會有出殯既1日`

1直我都認為. 只有最熟既人離開我身邊我先會喊`

但我發現.

就算已經有近10年冇見過` 聽到佢既離開.

我系呢1刻都不停咁流眼淚.

呢種感覺好難受.

再次經歷身邊有人離開.

我唔知都出殯果日我會有咩反應.

但我呢刻好怕果日既來源....

♥夢醒時分♥:♥2009-08-07 04:39 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]