|
|
| ♥悲.♥ |
分類: 未分類 |
啊媽啱啱打電話返黎..
佢話牙爺走左...
我問佢:; 咁牙Ba佢點.? 佢話.. 唔關心囉. 咁1定會架啦.`
我"哦"左左1陣.跟住就收左線.
諗落_都已經好耐無見過牙爺啦_
因為牙Ba佢同屋企果邊關系唔系咁好` 所以都唔會點見.
就連新年0r過時過節都唔會返去探牙爺同牙(女麻)
但聽到呢個消息之後.. 都系有啲唔開心既感覺`
好想喊.. 都好耐無呢種感覺啦;
1直都用最樂天既態度黎對人. 唔會比人知自己既唔開心`
系呢1刻. 我唔知點做`
我啊媽又叫我唔好講俾我細佬聽*
但佢遲左都會知架啦. 牙爺都系會有出殯既1日`
1直我都認為. 只有最熟既人離開我身邊我先會喊`
但我發現.
就算已經有近10年冇見過` 聽到佢既離開.
我系呢1刻都不停咁流眼淚.
呢種感覺好難受.
再次經歷身邊有人離開.
我唔知都出殯果日我會有咩反應.
但我呢刻好怕果日既來源....
|
|
|
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 69 | »
|