|
|
| ♥好耐無打-3-♥ |
分類: 未分類 |
成個幾2個星期無打過Bl0G喇`
今日又返黎無聊下-v-
今日走左去尖咀拎番之前棒棒啲周邊=3=
拎完之後同fd走去行星光大道v3v
全部都系啲"內地同胞"xd
跟住走左去海港城.v.
去左玩具反斗城~ 好多野睇xp.
買左隻有半個人高既鴨鴨``=)
$120咋~ 超可愛囉`
搭271返屋企果陣` 拎住隻鴨同格離車啲人嗨+v+
格離車個o靚仔見到超開心xdd.
系咁拍個玻璃. 仲嗨番我=v=
笑死-3-
**********************************************
呢排又閉關寫歌-vv-
寫左幾句咋.v. 仲要摺星星同做功課~
啲功課都未做過-______-"
點算/3\
死得了~~~
飄去食飯了-33-``
|
|
|
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 69 | »
|