|
|
| ♥正式上堂喇喇喇~!♥ |
分類: 未分類 |
今日開始正式上堂喇!~
真系超唔慣囉. hea左咁耐`
突然要我咁專心坐系到上堂- 真系好唔掂 -
#1-2 Physics
尹尹仔堂.
佢講野真系悶到嘔電v3v
永遠都系多多廢話. 又切唔入正題囉xd`
#3 ENG文
個MISS講野超快囉. 咩事牙-v-
都未聽到佢講咩.佢就已經話講完喇=3=
吹脹了@_@
#4 中文
系艷艷堂-.- 點解佢用左咪都可以講野咁細聲架.v.
跟住打鍾又聽唔到=3=
仲諗住開projecter`笑死.
#5 週會
睇"沖天救兵"...
早排先同蚊蚊睇完@v@
不過都好既. 無咁悶-.- 好過聽佢地講野啦.
#6 LFED
要每個人企起身講名.生日.同花名.
都無人講花名既-3-淨系講幾時生日.
跟住抽人UP返出啲人幾月生日-_____-
都幾好玩既#v#
- LUNCH -
去左街市買野返學校食.
聽小明講::
話有個F.1走去同小賣部啲人講. 你地啲飯盒好難食-v-
我想問佢系咪白痴-3-
佢覺得學校訂飯既會好食得去邊呢= =?
跟住小明幫我地排隊買薄.
一次過買26本啡薄.10本黃薄.3疊單行紙xd
點知佢話無黃薄囉. 咩事牙.
明明拎住-.- 都話無. 唔通佢怕我地拎去賣-v-?
#7 數學
系到講暑期作業-3-
佢講啲數我完全唔明.v.
跟住問邊個識.無人識-.-
但系E班啲人呢頭話唔識. 果頭又答問題..
難道變態的+_+? 未教過既都識晒...
我真系唔知我未來讀數既日子點過-x-
我唔想考全班第尾牙/3\
#8 通識
ymy堂-.-真系討厭\口/
討論"校園驗毒計劃"x.x
問邊個讚成. 得龜仙人舉手xd.
分組``
同2個龜仙人.同埋小明一組
小明系咁搞gag囉. 笑死.
我3號-.- 要做組長.
我唔揧牙~~~
跟住放學{一日之中最期待既時間=)}
諗住同澄去買野飲.
點知見到4個低能仔系到食雪糕xdd -3-
好好笑-.- 同埋我好似聽到佢地嗌我@..@
但無應到. 算啦=v= 嘻
唔打住. 食飯先喇.
飄走~~~
|
|
|
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 69 | »
|