對不起* 我提早放棄了. .
你還記得當初的約定嗎?*
你說過當我一輩子的好友*
怎麼你食言了?*
cmei705
暱稱: ♥`C.MEI ™ }
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最近訪客
最近沒有訪客
最新文章
久違了xd.
補補補補`
2010-02-01
笑(:
大家好!

♥正式上堂喇喇喇~!♥ 分類: 未分類

今日開始正式上堂喇!~

真系超唔慣囉. hea左咁耐`

突然要我咁專心坐系到上堂- 真系好唔掂 -

#1-2 Physics

尹尹仔堂.

佢講野真系悶到嘔電v3v

永遠都系多多廢話. 又切唔入正題囉xd`

#3 ENG文

個MISS講野超快囉. 咩事牙-v-

都未聽到佢講咩.佢就已經話講完喇=3=

吹脹了@_@

#4 中文

系艷艷堂-.- 點解佢用左咪都可以講野咁細聲架.v.

跟住打鍾又聽唔到=3=

仲諗住開projecter`笑死.

#5 週會

睇"沖天救兵"...

早排先同蚊蚊睇完@v@

不過都好既. 無咁悶-.- 好過聽佢地講野啦.

#6 LFED

要每個人企起身講名.生日.同花名.

都無人講花名既-3-淨系講幾時生日.

跟住抽人UP返出啲人幾月生日-_____-

都幾好玩既#v#

- LUNCH -

去左街市買野返學校食.

聽小明講::

話有個F.1走去同小賣部啲人講. 你地啲飯盒好難食-v-

我想問佢系咪白痴-3-

佢覺得學校訂飯既會好食得去邊呢= =?

跟住小明幫我地排隊買薄.

一次過買26本啡薄.10本黃薄.3疊單行紙xd

點知佢話無黃薄囉. 咩事牙.

明明拎住-.- 都話無. 唔通佢怕我地拎去賣-v-?

#7 數學

系到講暑期作業-3-

佢講啲數我完全唔明.v.

跟住問邊個識.無人識-.-

但系E班啲人呢頭話唔識. 果頭又答問題..

難道變態的+_+? 未教過既都識晒...

我真系唔知我未來讀數既日子點過-x-

我唔想考全班第尾牙/3\

#8 通識

ymy堂-.-真系討厭\口/

討論"校園驗毒計劃"x.x

問邊個讚成. 得龜仙人舉手xd.

分組``

同2個龜仙人.同埋小明一組

小明系咁搞gag囉. 笑死.

我3號-.- 要做組長.

我唔揧牙~~~

跟住放學{一日之中最期待既時間=)}

諗住同澄去買野飲.

點知見到4個低能仔系到食雪糕xdd -3-

好好笑-.- 同埋我好似聽到佢地嗌我@..@

但無應到. 算啦=v= 嘻

唔打住. 食飯先喇.

飄走~~~

♥夢醒時分♥:♥2009-09-03 06:54 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]