|
|
| ♥悶-v-♥ |
分類: 未分類 |
今日全日系屋企-v-
本來應該系要出去搵牙萱拎返個掛畫{之前佢系動漫幫我買既-v-}
但我唔記得左囉=3=`
即刻打電話比我牙媽.叫佢返屋企果陣順便去幫我拎埋.v.
(好似好衰咁xd.)
唔拎都拎左啦! 又唔系第一日對佢衰xdd.
個掛畫原來都幾令喎-v-`
啱啱舅父比左部notebook我0v0
而家系到試緊機. 唔錯唔錯.
又多部電腦用` 呵..
|
|
|
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 69 | »
|