*2日上堂都笑癲左xb.;
*小明仔依舊選擇性的接收唔到訊號-v- {系又被人釣線嗎?}
*尋日小明講淫野笑到痴; 今日扮傻fake人難得有人信*v* 哈.
*淫鴻其實系咪低能架-3-?! 點解小明講野都會信. 無聽過:: 信佢一成; 雙目失明咩xd.
*lunch time系咁"錢錢哥哥" 差啲就嘔了xb. 但都聽到起晒雞皮. (笑)
*話淫鴻啲頭髮過眉; 叫佢夾就真系夾=3= 仲話校規無話男仔唔夾得頭髮v3v 哈.
*小明話無藍芽得紅外線都信-w-; 笑.=P
*不過最估唔到原來有人勁過小明囉xb.
*小明一日最多訓24個鐘; 淫鴻訓到25個鐘囉(笑)
*神級. 我諗我呢一世都唔會系一日裡面訓到25個鐘架喇. 哈.
*講講下比艷艷叫名-..- 靜左!`
*無啦啦話 - 奶媽系到傳緊野. 即刻停晒手唔旭=_= 全班都望住我. (糗了#_#) 塊面即時爆紅.哈
*跟住又再一次笑到差啲透唔到氣. (正!) 比人叫出去派野xb.
*放學; 等澄澄{咇}考完0ral. hea一個鐘. 坐系canteen到畫公仔. "火頭甘"與"冰頭甘" (笑)
*行到昌運. 見到有隻狗. 我同澄講 - 隻狗叫豬鼻狗xb.
*佢問我系咪架-_- 我話系. 佢問我問系咪真架-_- 我話假架xb.
*傻妹. 點會真系有狗叫豬鼻狗丫. 哈 xb.
*去搭車. 一齊有車. 但反而黑仔王上到車-v-; 傻婆搭果架25k睇唔到佢. 跟住飛站走左(笑)
*超正. 呢排都笑死了; 差在訓覺果陣未笑醒. 哈xd.