26/1
今日一起第就比我呀哥鬧囉..
因為鄧鄧勁打電話黎..
今日我同佢要去圖書館還書..
2點去..佢11點打黎.
過唔過份d呢???/
之後去到圖書館..
見到大佬囉..
佢超得意呀..無戴眼鏡個樣..
(但係點解細佬一d都唔得意呢????hehe)
大佬仲話..呀嫲您著deep v好好睇..
電死鄧鄧la..
可惜今日見唔到佢..
之後我地去左鍋貼大王食野
d鍋貼好好味呀..^^
我又去左佢屋企玩..
玩到5點幾..
返歸lu..
9點左右
我同mama一齊睇"陳奕信演唱會."
超正呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
25/1
今日落雨呀~
但係我都有落街..
我同浚又黎大埔一日遊.
(姐係四圍行睇下有冇一d值錢嘅野..)
我地今日目標係停車場..
我地去曬所有邨嘅停車場
超累..
|