cmto : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
我可能唔再用QZ了.
QZ又唔會有人留言.
又會比人偷相.(好彩我唔POST相.但係都見到勁多人比"某D人"偷了)
SO...
我唔會再用QZ了.
我會用XG.
"某D人"入到咪入囉..
同"某D人"講埋呀.
要用戶先入得架.
您特地註冊都係無用.
我可以封您..!