今日成日都係屋企...
勁玩MK(馬利奧賽車.)
飄移飄到手指公痛.=口="
之後點幾.
睇"我們這一家-劇場版"
想喊...
唔知點解.
卡通果D感人位.
就想喊.
但係真人果D.
一D都唔想喊囉..
之後.
夜晚11點左右.
"某兩個人"呢ON MSN
個頭像係張亞彤BLOG頭像.
之後同亞彤講LA..
"您比人偷相啵"
亞彤話."佢地話係我比佢"
超無奈囉....
我真係想講好心有D人.
做得出就認LA.
仲要賴.
正仆街!!!!!!!!!
之後佢地OFF左.
再ON番.
頭像變左係我囉.!!!!!!
"黑人"憎呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|