今日落雨....係超大雨嗰隻.(狗屎.!!!)
不過,我都好開心.~
因為今日.我強吻了2個人..
分別係周家豪同林鍵成.>3<
其實林鍵成係自己令個頭過黎.
唔算強吻吧?
超開心囉.(但係..我係喺佢[肥瑋]面前kiss落去架..仲要2次都係囉..)
不過有一樣野我係有d唔開心..
就係鄧鄧無返.
有一d悶.同唔慣..
講正題..
今日,我又如常帶[fuck]護手
係數學堂..
我地有分組做數..
當然又係我一個人做完比佢地抄la.(彤彤都有自己做..但係都有問我.)
咁我地做完又驗算完.
我咪舉手囉..
點知.我又唔記得我有帶護手.
之後細佬睇到.
叫我放低番隻手..露"屌"la
之後我先知露左出黎.超好彩.無比羅sir睇到^^
嗰堂我地四個(我.輝哥.彤.細佬)勁"king""計"囉
笑到熱.
地理堂..
肥正條女比我地睇戲.
我自己就不停做功課.
好忙..>^<
英文堂,我地上電腦室作文..
勁好玩喎又可以播歌..
momo超賤囉.用手提播歌..扮用電腦播..
聽日好似又要上去ar^^好野.
放學lu..
我搭左c車.因為我要出沙田..的西田.muji
我又要幫暴龍,哭包.肥勤,老母.我自己買.筆/零食.
買左91蚊..
其賓買唔曬.=^=
之後又周圍行.用八達通買野食.買野飲..
今日報告到這.
辛苦各位睇完整篇日記.!!!.
|