香港目前時間
TODay..我好開心!!
上堂的事唔好講啦...因為無野做
62無啦啦問我去唔去可吉之島wor(我o左)
佢本時放學唔會去..(我無奈)
我放學當然近左佢去啦^v^
去到吉吉島裹的天使shop...
佢buy左查係眼睫毛的上方和下方的顏色^^
估下係咩??(眼線筆)
我地周圍去,
之後我地就各自回家..