香港目前時間
話咁快番左學都有幾日啦~~
我對所有ge新事物新環境都好唔習慣..
搞到好似f.1仔咁~
明明f.3,e家仲好似f.1..(陰公)
點算呀??
仲有未來成年叫我對住e一班,,
咁點算??
e班d人我又唔係點識又唔fd..
上堂又冇得玩,又冇得傾計..
悶到人都傻!!!!!
唉,,又冇啦啦被人選做咩"班代表"
星一又要做評論,,
煩煩煩!!!!
最近實在有好多好多野發生,,
無論係友情定愛情,甚至親情都有d野..
總知係一樣難講又難明de野!!!(好複雜)
不過近來我學會笑,
笑得多人都令d又開心d,,
幾好呀^v^
好啦,,
又要準備接受勁多方面的壓力lu,,
唉,,睇下幾時一齊入青山^^