不在乎天長地久,只在乎曾經擁有!!
我有時唔識打ge宇,我會英文來表示

記住呀!!
你唔開心=我唔開心
你cry=淚就會在我心裹流
你怒=我會不色一砌咁哄反你
你有事,我會擔心你
我唔見你,我會想念你
你們forever係我好朋友!
coco3499
暱稱: 洛琳HOnEy bAbY
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日子的見證

Get a Glitter Calendar Click Here
天氣
Click for 香港, Hong Kong Forecast
time

香港目前時間

最新文章
生日快樂
必瘦餐單
fd的定義
番學
一番話
文章分類
全部 (76)
'好野推介'/小知識 (25)
生活點滴.. (31)
新聞!!! (4)
學校&fd'' (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 9 月 4 日  星期六   晴天


番學 滿足 分類: 學校&fd''

話咁快番左學都有幾日啦~~

我對所有ge新事物新環境都好唔習慣..

搞到好似f.1仔咁~

明明f.3,e家仲好似f.1..(陰公)

點算呀??

仲有未來成年叫我對住e一班,,

咁點算??

e班d人我又唔係點識又唔fd..

上堂又冇得玩,又冇得傾計..

悶到人都傻!!!!!

唉,,又冇啦啦被人選做咩"班代表"

星一又要做評論,,

煩煩煩!!!!

最近實在有好多好多野發生,,

無論係友情定愛情,甚至親情都有d野..

總知係一樣難講又難明de野!!!(好複雜)

 

不過近來我學會笑,

笑得多人都令d又開心d,,

幾好呀^v^

好啦,,

又要準備接受勁多方面的壓力lu,,

唉,,睇下幾時一齊入青山^^

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 coco3499 的日誌)


hoiying996 於 2010-09-05 04:41 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuszenga1996 於 2010-09-05 11:51 AM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lok_xdd 於 2010-09-05 01:36 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



eddieyu4 於 2010-09-05 01:09 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cola6262 於 2010-09-04 11:44 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



christine961 於 2010-09-04 11:32 PM 發表:
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siutamching 於 2010-09-04 11:27 PM 發表:
HAHA:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kwanbabilove 於 2010-09-04 11:26 PM 發表:
comment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]