香港目前時間
today係我的小學校慶
9:30我&2個小學fd出發反小學
差不多10點我到左lu
我見到好多好多校友
有d係n年前的(完全唔識),
有d近幾年(識識地)
嗲左兩句哈哈^^..
去到11點我就想係屯市搭車
但係行行下我撞反2個小學fd
so,我地一起行行街
行左1個鐘到我就反歸!!(呀媽吹)
我要陪佢喝茶
嘆完茶,我就反歸sleeping
訓到5點幾,落街買野食!!!!
到8點幾去樓下食dinne(晚餐,驚你唔明)
係咁先!!88
明要反學lu,要見到d魔鬼老師(哈哈!!!)