|
|
2010 年 3 月 28 日 星期日  |
慘和開心之間!!!  |
分類: 生活點滴.. |
today好開心呀^v^!!
仲神咁早起身,好奇待
因為可以一大班人去行街
(有62,小靈,琦,青,某兩個boy),
好久未試過啦...
不過today有件小事,
話說我地一大班人去睇惡胎,
未去前我一直刀意為可以62一起坐,
但事實唔係咁,(有d失望,位係62&boyfd選)
而係62,琦仲有two boy一起坐,
我就同小靈,青坐(==")
睇完戲,
冇地方去,最後我地反屯市(青走左)
反到屯市,我地去左冒險樂園(一心去玩),
我同小靈換左錢,
點知除左62外,其他人根本唔想玩.
我地行左一個圈就走(仲有()幣),
開始惱惱地...
班男仔話去食野,我地就去美食廣場,
去到,佢地先話唔食(仲惱d)
因做左電燈膽
行多一陣,我同小靈頂唔順走左,
我同小靈兩人行(兩個人冇晒心情)
惱緊的我打比62,同佢吵左兩句
最後我諗反起忍一時風平浪靜,退一步海闊天空
所以我鼓起勇氣打反比佢
咁就冇晒事啦!!
但係我始終覺得62與我的友誼生疏左,
冇以前咁fd啦...唉...
其實係佢有問題定我有問題,
定係我同62唔同左呢??
跟住我就要去元朗食飯,
但唔知點解我個頭,
由行去乘車直至e家個頭刀好鬼庝
today在我歷程裹可稱得上
史上最悶,最無聊,最生氣的行街
真係唔想再有下次!!!
最後我覺得62只有仔在旁,
咩朋友刀會忘記晒,
一見鍾情的人重要d定兩年友情重要d??
我相信大多人刀話友情重要,但我知62唔係咁想.
|
|
|
可能我真系變左...而吾系你,,
可能我地吾同班...少話題講
同你講電話有時系1直刀冇聲出.
-------------------------------------
系囉~全部刀系我錯哂
我重色輕友!!我有異性冇同性!!
俾你系我!你會點做丫?!
我又要就哂全部人,,好辛苦,
唉.....你地根本吾明!!
只有丫壁,佢明!!
你試下做我丫!!舉例:
洛洛你又經常同小靈1齊又吾里我!!
兩個5里我!
系你地吾理我先嫁!!仲好話人!!
我只好同丫壁,,佢1齊行....
因為只系得佢理我!!
丫壁,,吾系朋友??-,-
仲有...你地1個吾去食野..
1個話吾去冒險樂園...
我就得邊個丫?!
史上最悶,最無聊,最生氣的行街 吾比你去你又嬲!
比你去你又嬲!!想點丫?!
|
|