不在乎天長地久,只在乎曾經擁有!!
我有時唔識打ge宇,我會英文來表示

記住呀!!
你唔開心=我唔開心
你cry=淚就會在我心裹流
你怒=我會不色一砌咁哄反你
你有事,我會擔心你
我唔見你,我會想念你
你們forever係我好朋友!
coco3499
暱稱: 洛琳HOnEy bAbY
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日子的見證

Get a Glitter Calendar Click Here
天氣
Click for 香港, Hong Kong Forecast
time

香港目前時間

最新文章
生日快樂
必瘦餐單
fd的定義
番學
一番話
文章分類
全部 (76)
'好野推介'/小知識 (25)
生活點滴.. (31)
新聞!!! (4)
學校&fd'' (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 3 月 28 日  星期日   晴天


慘和開心之間!!! 疑惑 分類: 生活點滴..

today好開心呀^v^!!

仲神咁早起身,好奇待

因為可以一大班人去行街

(有62,小靈,琦,青,某兩個boy),

好久未試過啦...

不過today有件小事,

話說我地一大班人去睇惡胎,

未去前我一直刀意為可以62一起坐,

但事實唔係咁,(有d失望,位係62&boyfd選)

而係62,琦仲有two boy一起坐,

我就同小靈,青坐(==")

睇完戲,

冇地方去,最後我地反屯市(青走左)

反到屯市,我地去左冒險樂園(一心去玩),

我同小靈換左錢,

點知除左62外,其他人根本唔想玩.

我地行左一個圈就走(仲有()幣),

開始惱惱地...

班男仔話去食野,我地就去美食廣場,

去到,佢地先話唔食(仲惱d)

因做左電燈膽

行多一陣,我同小靈頂唔順走左,

我同小靈兩人行(兩個人冇晒心情)

惱緊的我打比62,同佢吵左兩句

最後我諗反起忍一時風平浪靜,退一步海闊天空

所以我鼓起勇氣打反比佢

咁就冇晒事啦!!

但係我始終覺得62與我的友誼生疏左,

冇以前咁fd啦...唉...

其實係佢有問題定我有問題,

定係我同62唔同左呢??

跟住我就要去元朗食飯,

但唔知點解我個頭,

由行去乘車直至e家個頭刀好鬼庝

today在我歷程裹可稱得上

史上最悶,最無聊,最生氣的行街

真係唔想再有下次!!!

最後我覺得62只有仔在旁,

咩朋友刀會忘記晒,

一見鍾情的人重要d定兩年友情重要d??

我相信大多人刀話友情重要,但我知62唔係咁想.






訪客留言 (返回 coco3499 的日誌)


cola6262 於 2010-03-28 02:51 AM 發表:
可能我真系變左...而吾系你,,

可能我地吾同班...少話題講

同你講電話有時系1直刀冇聲出.

-------------------------------------

系囉~全部刀系我錯哂

我重色輕友!!我有異性冇同性!!

俾你系我!你會點做丫?!

我又要就哂全部人,,好辛苦,

唉.....你地根本吾明!!

只有丫壁,佢明!!

你試下做我丫!!舉例:

洛洛你又經常同小靈1齊又吾里我!!

兩個5里我!

系你地吾理我先嫁!!仲好話人!!

我只好同丫壁,,佢1齊行....

因為只系得佢理我!!

丫壁,,吾系朋友??-,-

仲有...你地1個吾去食野..

1個話吾去冒險樂園...

我就得邊個丫?!

史上最悶,最無聊,最生氣的行街
吾比你去你又嬲!

比你去你又嬲!!想點丫?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]