今日上午都是好正常上課*
但下午就犀利羅*
由1:25pm開始就系中五模擬放榜活動*
泥個活動系幫助我地泥D中五生*
在會考完左之後你應該做D乜*
我噶模擬成績單超出我的估計*
及中英文兩科都合格*
當時都好開心噶*
但有D人就話張模擬成績單跟平時成績好大出入*
所以就無心機玩泥個活動*
我去做模擬求職廣場,應征模特兒工作*
填表格跟住面試,5分鐘就取錄我了*
講番比D人聽都O曬嘴*距地估5到我甘掂羅*
我都話我真材實料噶啦*嘻嘻*
跟住距應征IVE酒店課程*
我的模擬會考成績僅僅合格炸*
但都可以面試,Luck*
最終當然會收我啦*我甘醒*
我應征完IVE都3:00pm啦*
想住去應征展翅個D噶*
但距噶止表時間系3:05pm*
So我都無去到啦*
跟住就一個小組分享啦*
4:00pm就去教堂個度做一個總結甘就放學啦*
其實我玩好開心噶*
因為我每次都收我呀,請我呀*
好有滿足感呀,所以現在噶心情都是好High^^
今日就到此啦,Aloha~!
|