
今日考商業*
其實自己無乜十足噶把握*
因為星期六無溫書*
星期日一路玩computer就一路溫*
開考的時候我多數都系做MC先*
做落做落又真系覺得D MC好易喔*
我用左半小時就做完啦*
跟住就開始做問答啦*
第一題就已經蝕左比Miss許呢*
我答到個銀行名出來*
但是我記5到D特點*
咁做蝕左3分比距啦*
影響股價因素*
我有蝕左2分比距*
唉…我識噶*只是溫5熟炸><*
激死我啦*
考完之後就去看中醫*
因為前排D感冒沒清*
所以媽媽就提議我去看啦*
我足足系間中醫館個度坐左50分鐘*
點解因為個間館有看病到執藥都系一個人做*
當時我看個陣有3個阿婆都等緊*
途中又有個師奶入來執藥*
我等到超級不耐煩羅*
看完之後就回家等媽媽買飯飯來*
今日食KFC飯+薯蓉*Yummy^^
到左5:25pm就出門口啦*
由5:55pm就補到8:35pm*
連續跑兩場*超辛苦呀>.<*
一齊完了之後就回家去了*
Ps:補習個陣只手指一直留血*
整到張紙巾都系血*超恐怖羅!

|