08 - 12  ●||★★ 12月8日的日記-商業,蝕左呀!     ||*

今日考商業*

其實自己無乜十足噶把握*

因為星期六無溫書*

星期日一路玩computer就一路溫*

開考的時候我多數都系做MC*

做落做落又真系覺得D MC好易喔*

我用左半小時就做完啦*

跟住就開始做問答啦*

第一題就已經蝕左比Miss許呢*

我答到個銀行名出來*

但是我記5D特點*

咁做蝕左3分比距啦*

影響股價因素*

我有蝕左2分比距*

我識噶*只是溫5熟炸><*

激死我啦*

考完之後就去看中醫*

因為前排D感冒沒清*

所以媽媽就提議我去看啦*

我足足系間中醫館個度坐左50分鐘*

點解因為個間館有看病到執藥都系一個人做*

當時我看個陣有3個阿婆都等緊*

途中又有個師奶入來執藥*

我等到超級不耐煩羅*

看完之後就回家等媽媽買飯飯來*

今日食KFC+薯蓉*Yummy^^

到左5:25pm就出門口啦*

5:55pm就補到8:35pm*

連續跑兩場*超辛苦呀>.<*

一齊完了之後就回家去了*

Ps:補習個陣只手指一直留血*

整到張紙巾都系血*超恐怖羅!




●// « | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | ... | 687 | » ------●


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Updates

Articles

My Links