11 - 12  ●||★★ 12月11日的日記-地理,不期望高分*     ||*

今日考地理*

自己只自己事*

所以也不期望什么*

但是今日3題的長問答中*

有一題我都曾經做過噶啦*

如果我當晚有溫到個張工作紙就失分不會失太多*

不過我5會后悔噶*

因為這是我所選擇的^^

考試完了之後就會計補課啦*

補完就同媽媽去旺角火車站個間美心食Lunch*

在等媽媽的期間*

一位的印尼賓賓向我問路*

我雖然聽5明距講咩*

但是我識聽紅磡這個音*

然後我就帶距去客務中心啦*

客務中心個個人同距講英文都好似5識聽咁*

跟住我就帶距去入閘啦*

但是我最失敗就是點錯線*

我點左距去羅湖個邊*

其實應該系尖東個邊先對*

最後都5知距點算*

5好意思羅*

同媽媽食完飯之後就去花園街看boot*

但系心大心細*明天再繼續行*

今日就到此為止啦,Aloha~!

Ps:明天有英文口試,死定了>0<*




●// « | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | ... | 687 | » ------●


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Updates

Articles

My Links