
今日考地理*
自己只自己事*
所以也不期望什么*
但是今日3題的長問答中*
有一題我都曾經做過噶啦*
如果我當晚有溫到個張工作紙就失分不會失太多*
不過我5會后悔噶*
因為這是我所選擇的^^
考試完了之後就會計補課啦*
補完就同媽媽去旺角火車站個間美心食Lunch*
在等媽媽的期間*
一位的印尼賓賓向我問路*
我雖然聽5明距講咩*
但是我識聽紅磡這個音*
然後我就帶距去客務中心啦*
客務中心個個人同距講英文都好似5識聽咁*
跟住我就帶距去入閘啦*
但是我最失敗就是點錯線*
我點左距去羅湖個邊*
其實應該系尖東個邊先對*
最後都5知距點算*
超5好意思羅*
同媽媽食完飯之後就去花園街看boot*
但系心大心細*明天再繼續行*
今日就到此為止啦,Aloha~!
Ps:明天有英文口試,死定了>0<*

|