
今日體育堂自己玩得好癲*
叫都聲都沙埋*
放學想住去中旅將個回鄉證延期噶*
不過我沒夠18歲要家長簽名*
So星期日同埋老豆一齊去搞*
麻煩死呢>.<
跟住同詹冰去左活學搞埋D野咁就番屋企啦*
番到屋企就開始做英文剪報*
跟住就翻譯英文書*
然後整理12月個行程表*
5整5知*
原來12月第二個禮拜五就開始考試羅喔*
我要盡快去溫書啦*
如果不是今日真的會死得好慘*
明天放學就要準備嘉年華D野啦*
今個星期真是好多野做呀*
功課多,小測多,默書多,補習多*
全部都多多多*好在有支益力多*
今日就講到這里吧!Aloha~!

|