
今日媽媽,爸爸和哥哥都回九江去了*
點解我不回?
因為星期一考商業*
及我好想考好泥科*
So我就5番啦*
自己早上見過媽媽和哥哥之後就沒有見了*
因為我第一場補習完了之後都2:15pm了*
他們2:00pm就出門口去搭車了*
番到屋企沖完涼之後就換好衫準備第二場補習*
其實這段時間自己都呆坐了sofa好一會兒*
霎那間覺得屋企空蕩蕩的*
一點人氣都沒有,一點聲音都沒有響起*
安靜得有點兒恐怖*
4:55pm出門口去旺角補習了*
去到補習社一出lift*
見到的就是人山人海*
原來點名個臺電腦失靈*
改用做人手點名*
所以就有好多人都等候點名*
補完習自己一個人搭MTR番長沙灣買藥*
跟住就去大家樂是飯*
我搭臺的時候*
有對情侶望著我*
或者距地覺得我孤單掛^^
跟住我食完啦,距地打邊爐噶材料才到*
不過也謝謝你地陪我食了個晚飯*
自己回家的路上一直想*
番到去屋企做乜先*
因為屋企好亂,好想清潔*
不過又想到要溫習,點算呢*
最終都系選擇了清潔屋企*
因為我實在不可以忍受一個污遭噶屋企*
搞掂曬所有都已經9點幾差不多接近10點了*
所以我決定明天早D起身溫書*
今晚我要一個人,一個人看守著屋企*
落了來香港這么久,一個人的時間真是有很多*
這算不算是上天給我學會獨立的機會呢?
我相信都是噶^^今日就講到這里*Aloha~!

|