哇哈哈哈哈...←(痴左線_._)
今日派左4份卷na....哇哇哇...
最差既...竟然係...>洋文科<
超出奇lor>w<!
中文:74/100(眼花jar!?)
英文:50/77(超低分,,,impossible)
數學:34/40(嘩...我好叻叻呀!)
科學:42/60(okAY架!)
LUNCH戈陣...比人打lor..-.-
林肥一...你得罪我...不得好死!
最尾戈2堂..p.e lor~
咁既天氣,,,仲要跑,,,,,砍人呀~
6分鐘要跑3個校圈...
有點兒那個lor...
我用4分鐘跑哂
不過....就feel到胸骨有d痛...
是但na,,,唔理佢lu...
跟住就去新世紀...
食mc記+糖水
多謝da哥同伯娘..^^
跟住就番屋屋na....
打機....-.-
係打機既moment...
有人係到煩住哂...痴線架..
唔同佢做朋友呀!
|