祝熊熊生日大大大大大快樂..... 今日係熊熊既生日呀.. 祝你福如東海...壽比南山... 哈哈哈,,,,, 我封信...佢終於收到na... 哇哈哈哈.... 好成功咁寄到比澳門na... 人生終於有d光明,,,, 枉呀da平時話我豬... 今次仲唔威番次!?
由於時間既關係... 今日打短d na..... see you tmr...... 哇哈哈 其代明天既黎臨