入沙田醫胸骨之後.....就番屋企... 明明悶悶既一日...就因為堂細佬一家+埋姑媽一家上黎既源故.. 變得有點兒吵鬧.... 佢地上黎打MJ..我就"里"係房自閉...開住電腦... 同熊仔+dada+杰仔傾msn... 時間就咁過... 做下功課...聽下歌..上下網.... 哂時間... 食飯戈陣...食得唔太飽哇 ...>w< 因為牙痛呀.....咬唔到野....連生菜咬落去都痛....