哇哇哇....6點幾醒左一次呀..
發惡夢驚醒呀....sd msg比呀da..
佢訓到成隻豬咁...冇回我呀...>w<
7點鐘先再次訓番...
不過都係發惡夢....(邊有咁多惡夢架!?)
發完呢個惡夢之後...我唔敢去睇牙醫na...!w!
9點幾10點戈陣...我頂唔順...起左身..
睇左陣電視...就比人叫我去沙田...-.-
原來我傷左心上面既胸骨(唔怪得知..我有陣時透唔到氣na)
醫完之後...就去土瓜灣飲茶...-.-
跟住就同表妹去圖書館...>w<
5點鐘都咪搞掂我d bk report..
參考書又唔比人借...
第時都係唔去圖書館na..>w<
|