今日拎左2部機番學.. 一部用黎聽歌...一部用黎傾電話的.. 哈哈... 番到學校...超bz... 一邊抄msg.. 一邊抄答案... 冇時間訓教..(講講下又有d攰tim..[=) 5點半先放學.. 要上第9堂... 痴的..上咩"義工訓練"... 悶悶的..>a<...... da黎接我放學..... 番ok之前買左個mc記... 係到shake shake下咁lor.. 超好味.... 夜晚同熊傾左陣msn... -end_