有點兒累...放左學...
同tiff去搵gapso(gapso係tiff bf)(gapso係代那人的名稱)
一見到佢..我就大嗌.."你冇交電話費!"
哈哈....見到佢戈陣..佢都仲未交...oh..我的天..-c-
過左一分鐘...呀da都黎埋...
"表親戚"係到聚首一堂...
-.-低b....-.-
4丁友一齊行...
gapso同tiff行...我同呀da行...
有點兒怪...算吧..呵呵..
gapso同tiff一齊行出佐敦(超浪漫-.-)
心諗:mer事呀!?呢度係何文田呀...-.-
我同呀da就back hm...
6點正補習..-.-
7點半開msn...同呀gapso兄+暉暉+carmen傾msn...
gapso兄..小心比d書壓死你呀!哈
暉暉...本小姐為你默哀...戈個人搵你戈陣..我電腦會壞架...哈哈
carmen...我屋企唔裝photoshop架!
8點半...落街食飯....-.-
同呀哥又係到發癲..-.-哈哈..
食個送都係等成個鐘咁...-.-
超慢...9點幾先食完...-.-xdd
番到去...睇番暉暉比我戈d野..同埋dup
綵排d碟...
遲d upload番我同我d fd子係樂團表演戈日d相na..
上堂ing...
11:42a.m 22/05/2008
|