嘩..今日上d堂..悶到x咁..>w<
8堂...全部連堂...
maths-冇聽..(隔離位好積極咁問我-.-)
中文-作文...(半個鐘要做哂佢...>c<)
英文-ms 發癲...冇理佢...(寫歌詞!^-^)
科學-同姣簡同學傾d野...超積極...(yeah!)
放左學...
同tiff又叫埋我去搵gapso兄
(發覺..我愈黎愈有做電燈膽既資格)
p.s如果唔係我6點鐘學琴...又唔想番屋企..
我都唔去呀!
去到巴街...同tiff睇住gapso同佢個fd 1on1..
-.-(悶死我...我想打波架ma)
跟住又見到胡中戈班唔知mer人..
又過黎打..
都唔知點解tiff可以睇咁耐..超多蚊..
5點..我先至可以打波..>x<
(真係想打人@x+$*)
5點半走人..去學琴..
呀sir話我有進步呀..
yeah!
---我---係---分---隔---線------
gapso兄..
你爆出去既話!
斬死梨!
|