今日放左學...要陪tiff等埋lawrence...-.- 我地行到去巴街戈陣...佢先去到黃大仙.. what are...!!! 4點4佢先黎到...真係想打佢..>@< 同佢去同一個方向走...佢去九龍塘..搵"表哥" -.-沿途番去...我就玩3人會議...嘻.. 佢中計了...哈