今日去睇樓...即睇即租...-.- 6號搬呀好似..
由大角咀搬到去元朗...-.- 元朗已經偏僻架na.. 仲要係錦繡花園再入.. 第時搵我..入元朗na..嗚.. (呢個香港真係大...戈度連人影都冇隻..>w<) 算na..鬼叫戈度老豆鐘意咩..>w< 住一年..之後再搬...yeah!