YoRe's DiaRy
--*朋友是要用來珍惜°x不是用來出買的]▋°°
cocolate_TSK
暱稱: [!YoRe﹏<)
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-13
2008-09-23
2008-09-14
十二星座終極分析~水瓶...
2008-09-12
文章分類
全部 (69)
日記 (47)
有感而發 (4)
作文類 (1)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 56
今日人氣: 37
累積人氣: 876
2008 年 6 月 12 日  星期四   時晴時雨


2008-06-12 感動 分類: 日記

今日晨咁早...6點4起左身..
冇呀峰陪我行去搭巴士..有d唔慣..
平時佢都會問埋d低b野架ma...(好矛盾牙!...平時覺得佢煩的.)

7點5番到去...忽然之間諗起..唔記得叫呀杰出門口...
哈....即刻打比佢...叫佢出門口...

今日考2科...英文reading卷..
寫左"保持微笑"呢隻歌落去..
電腦戈份..我寫左"謝謝愛"
忽然之間..覺得呢2隻歌...好好聽..

今日呢2科...我都識架...幾easy..!

放左學..呀da黎接我...
忽然好想喊...係到諗..
今日...聽日..佢都可能黎接我...
但後日..就可能會失去...
覺得好冇安全感...冇保證...
今日屬於我既野...聽日會唔會就冇左架?!

跟住就出mk...with 呀ma..呀哥..auntie joyce同呀da
食板前....真係好味.....(又肥na!>w<)

食完..就去對戈間"tiffany"(假的)買鞋...
哈哈...珍珠白色既...
係for星期六架....(唔知呀da會唔會鐘意呢?!嘻..)

番到屋企...練左一陣琴....
背左一d scale..
21號就考試-.-

5點鐘落樓陪呀da去KF雞買外買..
我就bring埋10隻bearbear(seven戈d)
落去...
差2隻"型格熊"就有2套na...(激死我!)

期代星期六哇...又緊張...又想星期六快d黎..
"yore"傻左na...哈哈哈