習慣左成日串人..亂咁講野..
係唔係真係會hurt到人架?!
由細到大...比人就慣...或者係唔好na...
但話我戈個..有冇諗過我既感受架呢?!
成日話我"大小姐"脾氣..我都唔開心架!
----分---隔--線-------
今日考3科...
覺得我d"老作"功力又up grade..yeah!
考完第1科就要等個半鐘先考第2同第3科..
係戈段空檔...又影相na
.....
11點4走得..
tiff又上黎我hm...
係大雨中拎pizza...
我地真係勁...
4點鐘佢就閃去佐敦...
我就訓陣...跟住就學琴..
呀sir又係話我na...
無d新意...
哈哈.......
|