}!提要:琴晚溫到12點幾....被迫唔溫得....
痴線架~我想溫都唔比人溫!!!<)
今朝6點幾...比個msg嘈醒,,
睇2睇...原來係榕容...
叫我拎橡筋-.-""
跟住就"番"訓....6點9先起身...
3個字之內刷牙洗面換3..出埋門口
+好勁呀... +
7點1上車....打比"呀杰"..
嘩 ..佢搭3戈陣話出門口,,,
先佢番工以黎...未試過咁早出門口架!
世界變na..(杰...我讚緊你架.. )
7點幾番到了...
溫書...最後努力...
8點3開考世史...
亂up24...yeah!
9點3完...用左隻新錶黎計時,,,
超好玩,,,
10點到...番office..
眼訓..
|