今日要幫呀志拎部機去整..
等左2個鐘..
終於比左部機 S.E.拎去整.>
整完之後..就食早餐(3:55P.M)
同呀DA+峰去梨和園食韓燒...
食淨好多野..哈哈...
食到5點到..我同佢地2條友..就去左潮特..
行行下..見到隻錶..係CASIO..$168
識震...超得意..
跟住我同呀DA就係沖動之下買左LU..
佢一隻我一隻..哈哈..
(我戈隻令d架!)
買完之後..都6點..
跟住就打的番屋企..
$16.4+1
(我比!呀峰同我爭比..哈哈..i win)
應"成"左呀峰..係christmas買番同一隻錶比佢..
*都唔知點解我咁百痴話買比佢"哈哈..
都好..christmas唔洗諗送mer比佢...
|