今日1點鐘番學..音樂比賽初賽..
同angel一齊比...
比到4點鐘就閃lu....
番到屋企..睇左陣電視..就整蛋糕...
"提拉冇絲+起司蛋糕"唔知會係咩味..
諗住今晚食...呀ma聽日生日呀ma
9點鐘...收到angel call..話我地入左決賽..
-o-呆了!估都估唔到..
哈哈..
跟住就同呀da講na..
佢同我講..今晚要同興哥食飯lor..
冇哂mod...
明明同我講左佢買蛋糕..或者我整個蛋糕.
架ma...-o- 呆了lor..
冇野講...HaTE...
原來有d野..真係希望愈大..失望愈大..
你同興哥食飯食得開心d la wor
9點半收到msn...
叫我聽日11點番去..(冇哂心情,唱mer歌呀?!)
so我同佢講12點番...
籍口又係同一個"我約左人"
|