今日番學戈陣...明明冇雨落架ma..
咁咪唔拎遮lor..-.-
點知架車去到旺角..砰砰聲咁落...悲-.-
落到車..淋著雨咁過馬路番學..
番到去..好似沖完涼咁-.-
由頭濕到落腳...
凍到呀ma都唔認得>w<
番到去.又係睇埋d mo聊drama.-.-
仲要遲左8個字番學...>w<
呀da係出面等我..
1分鐘sd一句歌詞黎..搞到我係hall入面狂笑..
哈...(戈d歌詞係唔知咩年代既歌...但好好笑)
出到去就見到呀da..yeah!
呀峰打過黎叫我地去新世紀等埋呀志食lunch wor
咁我咪去lor..
去到戈陣
我問牙峰:"呀志幾時到?.."
呀峰就話:"就到.."
我話:"你信佢一成..雙目失明呀"
點知呀志就係我地面前現左0.0
呀峰又係到嘈嘈閉..講話我唔信呀志講野
跟住呀志咪話:"唔好同我食飯lor!.."
咁我唔鋸呀ma..
咁咪同佢鬥氣lor
拉左呀da去新世紀..
唔知食mer..咁就行陣先..
去到大眾..見到we7呀!
衝左過去買...(沖動得濟tim )
跟住又唔知點解見到貼紙相機wor.
咁咪去影lor(由於應承左人既關係^^)
影得超開心...嘻..
剪緊戈陣..發現仲有3張相係張"木台"..不過唔係我地..
但我地照拎左去過膠..哈...!
跟住行行下..見到賣我鐘意既"西多士糖"既鋪頭
沖左過去諗住狂掃na..
點知..冇得買wor..激死我na>w<
買完一d好好玩既糖之後....我就同呀da食sushi na又.
去sushi one plus度食..
幾好味..不過就幾貴
|