今日一起身...我都唔願開眼... 因為我好怕自己既願望會落空... 過左好耐好耐.. 結果還是落空...哈...吃不到的葡萄是酸的..對吧?! 有時候...得唔到既野..我地會珍惜.. 因為..總係覺得(得唔到)個樣野係最好... 但係....當戈樣野得到手之後.. 好多時候都會處之不理... 還不擁有比較好吧?!